Tuesday, December 27, 2011

Everything Reminds Me of You

Tahun 2011 segera berakhir. Nggak lama lagi...
Segala hal banyak terjadi di tahun ini. Mulai dari yang sangat membahagiakan sampai hal yang tidak pernah saya sangka bisa membuat saya menangis dan sakit hati sejadi-jadinya. Banyak memori di 2011 ini yang gak bisa saya lupakan. Banyak waktu-waktu bersama antara saya dan sahabat-sahabat yang bener-bener memorable. Sampai waktu-waktu bersama The Someone yang tidak bisa hilang juga dari ingatan saya..
it's like trying to erase a permanent whiteboard marker with ordinary eraser. Unable to be erased.

If I could say the words, I would have copied paste this one....From Adam Young of Owl City's Blog... And I would change it as "Boy"...

Girl,

I still care about you. I think about you all the time. I’m praying for you constantly. I want so badly to know you’re being taken care of. I wish you the best in life, not because you’ll surely find it, but because you deserve it. You deserve so much.
I just wish you knew how much I miss you.

Freakkiato.

No comments:

Post a Comment